سرودهای حماسی برای "ایران" در خیابان‌های آذربایجان‌غربی طنین انداز شد
سرودهاي حماسي براي "ايران" در خيابان‌هاي آذربايجان‌غربي طنين انداز شد

سرودهای حماسی برای "ایران" در خیابان‌های آذربایجان‌غربی طنین انداز شد

گروه سرود "ميثاق" از کانون فرهنگي هنري مدافعان زينبيه(س) در حرکتي ابتکاري و شورآفرين، با اجراي سرودهاي حماسي براي "ايران" در خيابان‌هاي شهر اروميه، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
شناسه خبر : 63225 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛«محسن رضایی» مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان از اجرای گروه های سرود بچه های مسجد برای نهضت مشارکت در مساجد و مناطق مختلف آذربایجان‌غربی خبر داد.

این اجراها که با استقبال گرم و پرشور مردم همراه بود، شور و شعف وصف‌ناپذیری را در مساجد و خیابان‌های شهر ایجاد کرد و بار دیگر تعلق خاطر عمیق مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب را به نمایش گذاشت.

 

رضایی افزود :سرودهای برای "ایران" با شعری حماسی و لحنی رسا، رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران در طول تاریخ را به تصویر می‌کشد و عشق و تعلق خاطر عمیق مردم به این سرزمین کهن را فریاد می‌زند.

 

وی بیان کرد : اجرای سرود توسط گروه سرود "میثاق" در خیابان‌های شهر ارومیه، نمادی از وحدت و همدلی مردم ایران در مسیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی اظهار داشت : این اقدام ارزشمند توسط گروه سرود "میثاق" از کانون فرهنگی هنری مدافعان زینبیه(س)  که در راستای ترویج فرهنگ مشارکت حداکثری در انتخابات و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت گرفته است، شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از این گروه سرود انقلابی، از تمامی آحاد مردم دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کرده و در تعیین سرنوشت کشور عزیزمان ایران اسلامی سهیم باشند.